Nedenstående Salgs- og leveringsbetingelser gælder for køb af varer online på HelloKids.dk og hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og HelloKids.dk
Generelt
Alle ordrer modtaget via HelloKids.dk, behandles efter de her anførte salgs og leveringsbetingelser. Ved gennemførelse af en ordre anerkender du som kunde at have læst og have accepteret disse betingelser.
En gennemført ordre betragtes altid som en bindende aftale mellem kunden og HelloKids.dk
Bemærk venligst at vi ved levering med fragtmand, kun leverer i det bro faste Danmark.
Bestillinger til levering på adresser i ikke bro faste Danmark, herunder Grønland og Færøerne, og i andre lande, vil først blive gennemført efter nærmere aftale.
Bestilling
På HelloKids.dk kan du bestille varer via vores website
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Alle angivne priser er inklusive 25% moms.
Udover prisen på produktet tillægges evt. en pris for fragt, afhængig af om ordren leveres med postvæsen, fragtmand eller på anden måde.
Når din ordre er modtaget i vores system, får du automatisk en bekræftelse via e-mail. I denne bekræftelse kan du se hvad du har købt, dit ordrenummer samt det samlede ordrebeløb. Husk af gemme ordrebekræftelse, indtil du har modtaget dine varer. Ordre status kan også findes inde på HelloKids.dk, ordrehistorik, ved at logge ind eller via vores gæstesporing.
Hvis du har forespørgsler til varer som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen Her.
Betaling
Du kan betale med følgende kort: Visa, Visa electron, Mastercard og Maestro, samt Mobilepay.
Beløbet for betaling vil først blive trukket fra din konto når ordren bliver afsendt.
Du modtager en fakture på mail, når varen er afsendt. Fakturen kan også findes under din kunde konto.
Ved betaling med kreditkort sendes oplysningerne via krypterede linjer, så kun banken og kreditkortselskabet har mulighed for at se dine oplysninger.
Levering
Levering af varer fra HelloKids.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret og hvor kunden har kvitteret for modtagelsen.
Hvis der observeres fejl og mangler ved varerne skal det indberettes til HelloKids.dk så hurtigt som muligt.
Bemærk, at hvis der ikke er nogen til at modtage varen på den angivne leveringsadresse, tager fragtfirmaet varen med igen og efterlader note, hvorefter kunden kan kontakte fragtfirmaet via telefonnummeret angivet på fragtnoten og kunden aftaler det videre forløb selv.
Alle bestillinger sendes med PostNord/GLS eller andet fragtfirma, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og HelloKids.dk.
Leveringstid
Vores normale leveringstid fra bestilling til levering er 1-5 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med forsendelsesbekræftelse og trackingnummer, når din pakke forlader vores lager. På det link kan du følge din pakke inden for 48 timer.
Fortrydelsesret
HelloKids.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Fortryder du købet, skal HelloKids.dk underrettes og der skal træffes aftale om returnering af varen, enten via retuneringsformularen, når kunden er logget ind, vi vores kontaktformular eller pr. mail, husk altid at oplyse ordrereferencen. Senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde.
Varer skal normalt returneres i samme stand og mængde og i den samme originale emballage, som varerne er blevet modtaget i.
Du har selvfølgelig ret til at prøve varerne, for at se om disse passer til dig, eksempelvis har du lov til at prøve tøjet eller et par sko, ganske som du ville gøre i en fysisk butik.
Men derudover skal varen være ubrugt og intakt, ellers forbeholder vi os ret til, at reducere en del af eller i særlige tilfælde hele varens købspris. Det gælder både varer som skal byttes, og varer som ønskes refunderet.
Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Fortrydelsesretten bortfalder ved specialfremstillede varer - medmindre andet aftales skriftligt.
Reklamation
Ved eventuelle fejl eller mangler ved produktet, kan du klage til HelloKids.dk. Klager over fejl ved varen skal ske inden rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen.
Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført fejlen.
Reklamationen skal altid ske skriftlig, eksempel via mail eller kontakt os fomularen.
I følge købeloven, har du altid 2 års reklamationsret.
Forbehold
HelloKids.dk tager forbehold for prisfejl, trykfejl, tekniske problemer, varer der er i restordre, samt udsolgte eller udgåede varer.
Såfremt vi ikke kan imødekomme din ordre, uagtet vi har sendt dig en ordrebekræftelse, vil vi kontakte dig normalt inden for 48 timer, efter vi har fået denne viden.